
۳۰% کاهش تلفات جانی تنها در ۲۰۰ روز !
در اردیبهشت ۱۴۰۱ شهرداری تهران تابلوهای تبلیغاتی شهر را برای ارائه دستاوردهای ۲۰۰ روزه خود در اختیار گرفت. آنچه بیش از تاکید خستگیناپذیر بر برندینگ جلب نظر میکرد، استفاده از عدد و آمار برای ارائه دستاوردها بود.
این تابلوهای تبلیغاتی نکات آموزندهای را درباره شیوههای گزارشدهی با استفاده از اعداد در بر میگیرند که حیف است فرصت را مغتنم نشماریم و به آنها نپردازیم.
این یادداشت ضمن تشکر از شهرداری محترم تهران برای برگزاری کلاس درسی به وسعت یک شهر، شما را به مرور یکی از پایهایترین درسهای آمار دعوت میکند: «چگونه با آمار دروغ بگوییم»













